مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-06اقتصادي

 جشنواره «شکرانه ملی زیتون» در طارم برگزار می شود


فرماندار طارم با بیان اینکه شهرستان طارم به عنوان قطب تولید زیتون در کشور مطرح است، گفت: جشنواره «شکرانه ملی زیتون» 19 آبان در طارم برگزار می شود.

- زنجان-فرماندار طارم با بیان اینکه شهرستان طارم به عنوان قطب تولید زیتون در کشور مطرح است، گفت: جشنواره  شکرانه ملی زیتون 19 آبان در طارم برگزار می شود.

رضا علی انبارلو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه زیتون بالاترین سطح زیرکشت در بین محصولات باغی و زراعی این شهرستان را دارد، گفت: طارم با بیش از 20 درصد سطح زیرکشت و 40 درصد تولید زیتون رتبه اول زیتون را در کشور دارد و بسیاری از تولیدکنندگان برتر این محصول از شهرستان طارم معرفی می شوند.

وی از برگزاری جشنواره شکرانه ملی زیتون در طارم خبر داد و گفت: این جشنواره طارم 19 و 20 آبان ماه امسال در طارم برگزار می شود.

انبارلو اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناخته شدن زیتون این شهرستان برگزار می شود.

فرماندار طارم گفت: در جشنواره ملی زیتون طارم، دستگاه های فرآوری زیتون، فرآیند روغن کشی، صنایع دستی شهرستان، نان های محلی، لباس محلی به نمایش گذاشته خواهد شد.

انبارلو تاکید کرد: این جشنواره با همکاری جهاد کشاورزی، شهرداری، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاونی روستایی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 جشنواره «شکرانه ملی زیتون» در طارم برگزار می شود

 جشنواره «شکرانه ملی زیتون» در طارم برگزار می شود